top of page

Alle os frivillige

Offentlig·13 medlemmer

Månedsbrev - Oktober 2023

Kære alle frivillige,

Jeg håber alle nyder efteråret, som efterhånden begynder at ligne et mere traditionelt efterår rent vejrmæssigt.

Ebelfestivalen banker på døren, og i år er Kulturloft en aktiv del af den. Det var et ønske, der blev fremlagt på generalforsamlingen, så vi er meget glade for at kunne imødekomme det. Vi havde i forvejen planlagt to koncerter i perioden, og dem har vi fået med i programmet.

Events på Kulturloft under Ebelfestival 2023

14. oktober kl. 20.00 Koncert: Prita, Australien

16. oktober kl. 11.00 - 11.45 Børne sangworkshop v. Sangkraft

16. oktober kl. 12.30 - 13.15 Børne sangworkshop v. Sangkraft

17. oktober kl. 10 Inspiration til vinterens læsning

20. oktober Unge kunstneres Festival – Dagligstueteateret

Bestyrelsen har skulle konstituere sig på ny, da Bente jo valgte at stoppe før sommerferien, og Anne Jakobsgaard desværre også måtte trække sig. Det har ikke været foreneligt med livet som nybagt mor og arbejdsliv for hende. Det er der fuld forståelse for, da vi i bestyrelsen har brug for at lægge mange timer hver uge.

Ændringen i bestyrelsen blev:

Stephen er ny næstformand

Lisbeth er nyt bestyrelsesmedlem (tidligere suppleant)

Vi kunne stadig godt bruge nogle flere kræfter til Kommunikationsudvalget. Har du lyst til at være med til at markedsføre vores aktiviteter, så skriv til mig.

Vi er kommet ind i en god stime, hvor der er udsolgt eller næsten udsolgt til de fleste koncerter. Det er rigtig glædeligt, og har en rigtig god effekt på økonomien.

Barsalget går også godt og i den forbindelse må jeg simpelthen fremhæve Eva, som til Jazz på Djurzz havde bagt kage og lavet små deserter, som blev solgt for 20kr./stk. Det gav en omsætning 800,- kr. og et overskud på 654,- kr. Et skønt initiativ, som virkelig fortjener ros.

Arvid er i kontakt med en leverandør af møbler. Vi regner med snart at have første møde med dem, så vi kan få pensioneret de efterhånden meget trætte stole og borde.

Hjemmesiden er nu oppe at køre. Vi har glædet os så meget til dette. Der ligger et virkelig stort arbejde bag, og det har krævet mange kræfter. Det er noget, der kommer til at gøre os alle og vores gæster god gavn.

Har I spørgsmål til hjemmesiden eller finder I små fejl, så kontakt Steen Rågård steen-raagaard@kulturloft.dk

I vil snart kunne se et opslag, hvor vi tilbyder udlejning af Kulturloft til konfirmationer. Det er til en reduceret pris, så vi er konkurrencedygtige. Tilbuddet gælder kun konfirmationsdatoerne i denne omgang. På disse datoer vil lokalet med stor sandsynlig stå tomt, og vi ser derfor en god forretningsmulighed her. Prisen er normal på alle øvrige datoer.

Jeg kan forestille mig, at flere savner Bentes ugebreve. Dette månedsbrev fra bestyrelsen er tænkt som en erstatning. Vi håber at den nye hjemmeside kan være med til at give det ugentlige overblik over aktiviteter. I dette månedsbrev vil vi give et indblik i mange af de projekter der bliver arbejdet på. Det vil gå på omgang i bestyrelsen mellem medlemmerne. I november måned vil Steen skrive nyhedsbrevet, og her vil han helt sikkert give en update på opstarten af hjemmesiden.

Julefrokost: Har du lyst til at være med til at planlægge årets julefrokost, så kontakt Lisbeth lisbethastrup@mail.dk

Hav en god Ebelfestival, og god arbejdslyst til dem, der har opgaver ved arrangementerne.

På vegne af bestyrelsen

Chris Frey Etefors

Formand

Kulturloft på Maltfabrikken

Maltvej 12, 8400 Ebeltoft

www.kulturloft.dk

Phone: +45 20 93 12 34

E–mail: chris@kulturloft.dk

Om gruppen

Denne gruppe samler alle de aktive frivillige på Kulturloft....
bottom of page